úterý 30. září 2014

oční stíny ve 3D                                                                                              Dneska jsem byla v dm šla sem si koupit oční stíny ve 3D od essence fialovou ma oblíbena barva z pozdravem veronik92                                      výroba kosmetické paletky                                                                            Palety na stíny - 3Palety na stíny - 2Dnes bych vám ráda ukázala, jak jsem si vyrobila svoje vlastní paletky na stíny, tvářenky a rtěnky. Je to velmi snadné a zvládne to každý!

Proč jsem se vůbec rozhodla paletky vytvořit - měla jsem velké palety stínů a ty byly neskladné a velké, musela jsem je skladovat mimo můj ostatní make-up a to se mi nelíbilo. Navíc s tak velkou paletkou se mi špatně pracovalo. Chtěla jsem něco menšího a praktičtějšího.

Využití
Tento nápad využijí i ti, kteří si koupily například elementy od Elf a nechtějí si k nim přikupovat prázdné paletky. To samé platí pro single stíny značky MAC a samozřejmě se takto prodává mnoho dalších produktů. Také se bude hodit těm, co mají příliš mnoho jednotlivých stínů (rtěnek, tvářenek,...) a už nevědí, kam je dávat - umístěním do paletky zcela jistě ulehčíš prostoru v kosmetickém šuplíku!Poznámka: Lepidlo samozřejmě musí být kvalitní, sežeň si něco silného, co se po nalepení ani nehne, například sekundové lepidlo, nebo tavnou pistoli - jako jsem použila já. Místo nůžek můžeš použít i něco jiného, čím budeš produkty podebírat.

Postup:
- Z CD odstraň plast, ve kterém CD "leží" (jde to velmi snadno).
- Pomocí svíčky nahřej spodek balení produktu a nahřívej tak dlouho, dokud nepovolí lepidlo, které drží produkt od balení.
- Pomocí nůžek podeber velmi opatrně produkt. POZOR: nikdy nerýpej do samostatného produktu, podebírej až za stříbrnou částí, ve kterém je samotný produkt umístěn (takový stříbrný plíšek).
- Přilep produkt do paletky.Palety na stíny - 1

Žádné komentáře: