středa 28. ledna 2015

Pozdní vánoce + Recept na Francouské  brambory-Dneska bych vám chtěla ukazat co sem dostala k pozdním vánocum z mojí kamarádkou Pajuš jsme si nemohli dát na vánoce protože měla zkouškové období sešli jsme se v sobotu u mě doma bylo to skvěle jí vidět po měsíci a pul moc mi chyběla ale abych nezdržovala ukažu vám co sem odní dostala                              
dárky sem dostala v tady tí krabičce 
v ní bylo  náhrdelník jako hodinky ve tvaru sovy moc se mi libí tyhle ozdoby na krk                     
pak tenhle lak na nehty fialový moje oblíbená barva 
moje oblíbena značka yves rocher z vůní magnolie  miluju květinové a ovocné vůně 
a poslední 2 knížky pensylvánský upír a archytektura moderních zahrad jsem viučená zahradnice jen 3letý ale proč se neinspirovat.                               Ještě vám chci dat recept na francouzské brambory-                                                                                   co budem potřebovat-brambory  ,párek,hrášek a trochu soli                                                            postup-až u vaříme brambory ze slupkou dokud nebudou měké potom vilejeme vodu z hrnce bacha aby stese neopařili nechame vychládnout a oloupeme bud nakrájíme na kostičky nebo jako hranolky to zaleží na vás a dame do pekáče k tomu dáme párek a hrášek a dame pec na pul hod.pak sundáme víko a strčíme ještě na 10 min dokud horréjšek brambor nebude upečene davejte pozor at se vám to nespalí  a mužeme servírovat tu sul dejte na brambory před pečením nebo po pečení to zaleží na vás doufam že vám bude chutnat a napištemi jak vám chutnalo papapa vaše Berenike
tady tim sítem vikrajuji brambory ale stačí nožem

Žádné komentáře: