sobota 22. listopadu 2014

Balíček -včera jsem dostala 2 balíčky mamka mi je chtěla dát až k vánocům ale dala mi je dřív a ukážu vám mou oblíbenou kosmetickou značku  tak jdeme na dárky jupííííííííí                                               Takhle vypadali balíčky když jsem přišla z práce nemohla sem se dočkat až je otevřu když jsem je otevřela bylo tam                                                                                       
v jednom byla sada štětců a tužkové rtěnky bylo to užasni ale největší dárek byl 7W byla jsem v šoku nevěděla sem co říct
další co bylo byla ma večeře chtěla jsem se vratit do dětsví když mi mamka dělala pudink dělala jsem si ho pro sebe a povedl se tady a jsou s piškotama                   
Mňam a další co jsem poslední dobou vaříla miluju rýži je mi jedno na jaky spusob to je a další darky a co rada vařim a co k večeři 

moje oblíbené jídlo jatra a to truhý je hovězí kamsa ze šunkou a sýrem tak jdeme dal a co jím třeba poslední dobou jím zdravé věci a lehke tak pojd te se podívat 

moje oblíbené mlíko




když jím nějake maso tak radši zeleninu a suchary no další je povlečení na postel
me oblíbené květiny                                   
me nové laky 

a tady usnul emíl pod počítačem neni roztomilí no a to je vše příště vám ukažu jak se připravuju na vánoce z výzdobou a kosmetikou   zatím papa a hezký večer všem

3 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Páni ! No já nestacim koukat :) Veru to je bomba :) ta paletka od W7 tu si hrozně moc přeji k Vánocům :) je nádherná :) a ty večeře :) mňam :*

Biancaprincipessa řekl(a)...

ta kozmetika vyzera uzasne!

Posledne dni giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

Dzejny♥ řekl(a)...

Určitě bude pak na mém blogu recenze+ fotky :)