pondělí 1. prosince 2014

ADVENT -Ahojky všem blogérum  dneska vám chci ukazat co jsem dělala na 1.Advent a co jsem dostala a jakou výzdobu mam doufam že se vám članek bude líbit  . Začneme vízdobou moc velká neni i když mam moc rada vánoce tak jdeme na to 1.Výzdoba-našla sem zpoustu nalepek na okno uplně mě to chytlo a začala sem zdobyt jako blazen no jo co se dá dělat jedna výzdoba je v kuchyni a v mem pokojíku doufám že něco uvidíte   tady jsou  

to je umě v pokojíku jdeme na kuchyň        


vím trochu sem to přehnala ale líbí se mi to jdeme dál
tady je muj věnec a hned sem zapalila první svíčku 
moje oblíbené ovoce pomelo

kapsle kapučíno me oblíbené

milka 

a muj milaček ktereho jsem dostala minulí vánoce

a takhle vypadá připravené capučíno
Freeman maska čoko-jahodová- určitě znáte masku na obličej od značky Feeling Beautiful z vůní čokolady a jahod je užasná a krásně pročistí .Tato detoxikační maska je obohacená extraktem z jahod, který tonizuje pleť a zmenšuje vzhled velkých pleťových poru .Bambucké a kakaové máslo  pleť vyživuje a hydratuje je užasná doporučuju jdeme dál.                      
Peče o nohy od FOOT WORKS      1.Peeling na nohy s makadamovým ořechem a olejem-V masíruj do pokožky nohou,zvýšenou pozornost věnujte se hlavně hrubým oblastem pokožky . Poté dukladně oplachni                                   2.OLEJ  DO KOUPELE NA NOHY-pokud máš unavené nohy po dlouhem dni nebo týdnu dej si do lavoru teplou nebo vlažnou vodu zaleží jak ti bude vyhovovat dej par kapek a vlož do lavoru a nech 5-6 minut ponořené nohy a dukladně oplachni a nech uschnou          3.HYDRATAČNI KREM-až budeš mít nohy suché,nanes krém na pokožku nohou v masíruj dokud se krém nestřebá věnuj se hlavně hrubým místum.Doufam že se vám peče o nohy a obličej líbila napište co používaté vy.
Další co tu mam jsou rtěnky od KATE MOS je užasná mam takovou naružovělou a červenou ale ne výraznou ty moc nemusim 

tady je 05-101
Tady mam od mamky stojan na štětce užasné

a muj oblíbený časopis a ktomu byli dvě karty na slevu 20% Marionnaud a HM byl jako darek k tomu časopisu 
tady je přečasní dárek pro mamku

moje oblíbené kafe

občas něco zobnu

a tady je celej pytel těchto pytlíčku
a zlatej řep večera je tahle krásná paletka snínu lesku řasenky a tvařenek a ještě najeden bych zapoměla jak víte blbné mi foťak tak pardon jestli to bude vidět blbě

od miss sporty je tu BB crem Moming Baby  odstín 001 LINGHT -víte BB cream jsem si poslední dobou hrozně zamilovala lepší než make-up stal je 70 kč je užasní lehký . Tak to je pro dnešek vše a příště vám napíšu o vánočních darkach a víc možna napíšu dřív přeji vám krasní večer a sladké sny papapa .

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

To je krásná výzdoba :) Ty okna mě nadchla úplně stejně jako Tebe :)
A ten věnec, páni, ty jsi šikulka :)
Jinak kosmetika úplně úžasná :* kosmetiku miluju :*

veronikajasanova@gmail.com řekl(a)...

díky moc