sobota 20. června 2015

Muj ráj šperku-ahojky konečně po dlouhý době sem zase tady měla sem práci a dnes vám chci ukazat mojí zbýrku šperku a mé oblíbené kousky tak jdeme na to.
tohle mi vyrobil muj nevlastní táta je to užasné


moje zbýrka
takhle je to dlouhý

a jdeme dál co takhle mé oblíbené kousky   
tady to mam od zuzky nechala to udělat na zakázku promě abych naní nezapoměla a nechala tam vyrýt mojí oblíbenou kytku


tenhle sem si pořídila je to už díl

tenhle je taky ručně vyrobení od Paji je šikovná

má oblíbená paříž na pouti

od paji

na dovolené u moře
muj osmák Emil sluní se na balkoně muj milaček
no a grilovaní kuře a zelenina

a byliné preclíky a malini    doufám že se vám dnešní článek líbil napište mi jakou zbýrku šperku máte vy přeji krásní zbytek dne vaše Berenike

5 komentářů:

archtropic řekl(a)...

Máš teda neskutečnou sbírku! Mám teda co závidět. Ten stojan na ně vypadá taky celkem super, akorát já zase nejsem až tak šperkový člověk, takže bych na něj nejspíš neměla zas tak moc co dát, hahaha. ))

Malá Dominika řekl(a)...

Pááááni, ty toho tedy máš, to je krása :). Nejvíce se mi asi líbí ta sovička, ta je úžasná :)) A to jídlo, mňam, mám hlad :(

veronikajasanova@gmail.com řekl(a)...

moc děkuji

Kristýna Davidová řekl(a)...

hezká sbírka! to je super, že ti tvůj nevlastní taťka takhle vyrábí :)

Unknown řekl(a)...

Tvojí sbírku miluju :* Až přijedu domů a uvidíme se, tak Ti do ní zase něco přibude :D
ten stojánek je nejvíc dokonalý :*