sobota 27. června 2015

AVON-Ahoj všem jak pak se všichni máte já docela v pohodě užívám si volno na to že venku prší tak sem doma dneska vám chci ukázat co sem si objednala z avonu a objednávám si to často doufám že se vám článek bude líbit.
avon planet spa je tělový peeling krasně voní sladce jako hrozny aspoň já to cítím odstraňuje odumřelé kožní bunky a dava jí hydrataci je to úžasné

takhle  je uvnitř   
hydratační sprej na nohy vůní ananasu nohy krásně osvěží 
osvěžující pleťový gel s růží,matou a heřmánek krásně vám pročistí obličej k tomu to gelu se rada vracím 
čistící pleťový gel z minerály tenhle přípravek sem ještě nezkoušela měla sem jen masku ta krásně čistila obličej byla černá a když uschla byla bíla jestli stim to gelem máte zkušenosti tak mi napište do komentářů určitě bude recenze

dále je tu řasenka od Rimmel London děla krásné řasy a kurad sem se nepodívala jakou to  má barvu myslela sem že mam černou a mýsto toho sem si vzala tmavě zelenou nejdřív sem se Balá jak to bude  vypadat na řasách a docela mě překvapila děla krásné Dlouhé řasy a ta barva ani nejde vidět takže sem spokojená

takhle vypadá kartáček pěkně zaoblí ty mam nejradši 
 
tady je detoxikační sůl do vody krásně se uvolníte a  pročistí tělo

tady je kniha na domácí kosmetiku určitě se svama o nějaký recept podělím

a moje večeře salát,kedlubna,rajčátka,bylinné preclíky a kečupová kapsa doufám že se vám článek líbil ahojky všem vaše Berenike

6 komentářů:

Kristýna Davidová řekl(a)...

ta řasenka má dost zajímavý katáček, jak se ti s ní maluje? :)

Ľúbezná řekl(a)...

práve som si tiež z Avonu objednala ten sprej na nohy a gél na tvár, tak som zvedavá hlavne na ten gél :)
ľúbezná

veronikajasanova@gmail.com řekl(a)...

s řasenka je užasná velmi dobře se sní maluje

Malá Dominika řekl(a)...

Myslím, že řada planet spa, je super, to dobře vymysleli :) a nebude fotky řasenky na řasách? zajímalo by mě jak vypadá! :) Mě se zase čato stává, že si omylem koupím voděodolnou místo normální a pak se divím, že mi to nejde odlíčit :D

veronikajasanova@gmail.com řekl(a)...

to se mi taky stáva a fotku z kusim

Unknown řekl(a)...

krásné :*
ta kniha :* a všechna ta kosmetika :* paráda :)