úterý 14. října 2014

Moje koupelová vášeň -Ahojky všem blogerum dneska vám chci ukazat co dělam při pracovním týdnu hlavně moje vášeň je koupel ze solí ,olejem,masky,šampony doufám že se vám článek bude líbit a ponoříme se do toho.1.co si da vám do koupele-no většinou musim mít olej do vany většinou si ho koupim od nivea  
je naprosto užasný stačí par kapek a vaše kuže bude jako samet.        2.sul do vody-to mi vždy provoní tělo a skvěle voní a hodně reláxuju většinou si kupuju sul od balea vyhovuje moc to ne barvý ale hlavně že voní tady je                                                                                                                                                                                                                                              3.pěna do koupele-     promě je duležité hodně pěny a  voňavé moc to miluju většinou používa radox nebo avon tady je na ukazku     je vuní vanilky a fíku má oblíbena                                
takhle pak vypada  moje vysněná koupel vim pro někoho je to blbost ale pro mě ne zátim papa a pardon za to blbý porovnání obrázku
    

Žádné komentáře: