sobota 25. října 2014

LAKY NA NEHTY -Vítám vás u dalšího článku téma laky na nehty ukážu vám kolik jich mam a jaky jsou moje oblíbené a jaké jsou nové tak jdeme na to já moc laku nemam ale mě to stačí a jsem  spokojená tady jsou  
Takže tady jsou všechny laky co mam                 2.Zdobicí  LAKY-další co pro vás mam jsou laky zdobicí a třpytivé mé oblíbené chodím pracovat do zahradnictví  takže nemá cenu si je lakovat pře zimu pracuji u mamky takže vám pak ukážu jak vypadají na mích nehtech tady jsou.    
 3.Nový laky-předevčírem jsem si šla koupit nové laky na nehty byla to tiš akce když si koupíš jeden druhý dostaneš zdarma tak sem si koupila dva a dva jsem dostala bylo to úžasné  je to značka miss sporty tady jsou.     
doufám že se vám článek líbil příště se sejdeme na halloween jak ho slavit ,historie a strašidelné články pište komentáře 

Žádné komentáře: