neděle 13. listopadu 2016

Moji oblíbenci za říjen -Ahojky lidičky u dalšího článku konečně sem se dostala  k blogu moc mi to chybí a ukázala mé oblíbence za říjen tak jdeme na to    
poslední dobou používám tělový peeling a krém moje pokožka hodně trpí když jsou změny v počasí tak jí dopřavam to nejlepší tělový krém od Balea vůně růží a vanilky tahle značka je opravdu skvěla určitě jí doporučuji a další co mam je čokoládový peeling od avonu když si nanesu na tělo pokožka je pak velmi jemná a voní po čokoládě což je úžasné

Dale co tu mam jsou tělové emulze vůně zmrzliny a malin podzimních což je úžasné miluji na podzim a zimu tyhle sladké vůně

a nesmí chybět peče o vlasy a obličej jedno je sérum na vlasy ze 7 oleji pokud chcete chránit vlasy před zimou  téhle olej je skvělí stačí je dat bud na Suché vlasy a nebo mokré já rozhodně Mokré vlasy jednou sem zkoušela na Suché a vypadali jako bych si je týden Nemila .další sérum je clearskin professional taky od avonu  tohle sérum je užasne používám ho už rok pokud trpíte akné tenhle ten miláček vám pomůže hrozně moc ho zbožnuju naneste na vyčištěnou plet ráno a večer .
dále tu mam ještě na obličej od garnier a balea -Garnier je 3 v1 maska peeling a gel já hrozně rada používám masku krasně vyčistí a povzbudí pleť moc jí zbožňuji a dále je zase Baela peeling z vůní malin je příjemná na obličej pročistí a zjemní 

moje oblíbené pasty na zuby 
moje oblíbení odličovač Ellie z mandlemi krásně odlíčí a zjemní obličej určitě doporučuji těm co mají citlivou pleť

můj oblíbení šampon poslední dobou si ho nemůžu vynachválit krásně voní a další tělový krém na zvuní vanilky je opravdu skvělí

odličovací mléko které sem už dodělala krásně voní po růžích a je jemně musím si koupit další jen to mam malinkou chybičku je moc mastní 

od mamky sem dostala vánoční Yves Roscher odličovač ,pleťová voda a tampony ,vánoční katalog moc miluji tuhle značku je to přírodní kosmetika která je skvělá

moje nová kabelka do práce nebo ven já kabelky přímo zbožňuji

poslední dobou sem se dala na zdravou výživu a to hlavně si rada dělám smoothi z ovoce a zeleniny tady sem si pořídila knížku od naší blogerky moc mě zaujala rada si dělám různé džusi pokud mate zájem určitě vám dam nějaký recept doufám že se vám článek líbil napište mi do komentařu co jste si pořídili vy papapa vaše Berenike

Žádné komentáře: