pondělí 4. července 2016

Léto-Konečně po dlouhý ,době mam volno tak si ho užívám plnými doušky .Dneska vám ukážu svou letní kosmetiku +co rada dělám o volném čase.A recept na ovocní koktejl.
Když sem po dlouhý době ,šla na nakoupit zašla sem do DM drogerie .našla sem tam balíček krém a gel na ruce .Byla sem nadšená už dlouho něco takového s chánim .

Když pádné léto musím mít ovocné vůně oběvila sem novinku Balea fresh & fruity pěnový gel na tělo který opravdu voní po limetkach a červený pomeranč .Balea fuss balsam na nohy z červených pomerančů.
Můj oblíbení BBcrem je úžasní ,krásně kryje nedokonalosti .lepší než make-up všem doporučuji  aby nevypadaly po ránu jak mrtvoly .

poslední dobou jím pořad ovoce nebo si dělám ovocní smoothe

další miláček na léto krém a sprej vůní melounu je to absolutně boží hlavně po koupeli.

Pokud maté rádi peeling nějakou vůní tak tenhle určitě doporučuji je krémový a hrubý nevím jak to popsat ale je pul na pul to je .

poslední dobou hrozně moc miluji kabelky je mi jedno jaky jsou tuhle mi mamka koupila v Budějovicích  jako dárek
Hlavním překvapením od mamky byl nutribullet je užasni pořad si dělám různé zdravé koktejly a smoothe

tady je nějaký recept pokud budete mít zájem.Tak potřebujete Broskve,jablka,kiwi a trochu vody vše na krájet na kousky dát vodu a par minut mixovat a muže té podávat hlavně dejte studenou vodu.

Poslední dobou sem se dala na zdravou výživu ne že bych držela dietu to ne ale jím hodně ovoce a zeleniny a Koupila sem si knihu jedné blogerky kterou sem si zamilovala jmenuje se Ella Woodward a je úžasná určitě doporučuji

Moje nové šaty, na léto pořad sem si nemohla vybrat mamka ze mě šílela až sem si konečně vybrala.

a tohle je můj relax rada si čtu knihy časopisy a hlavně nějaký to smooty a džusy doufám že se vám článek líbil a budu se těšit zase příště papapa vaše Berenike.

Žádné komentáře: