pátek 23. října 2015

Peče o rty -Ahoj výtam vás u dnešního článku každý ví že peče o rty je důležité když se blíží zima tak aby rty vypadali skvělé i v zimě musíme o ně pečovat proto vám ukážu svojí zbýrku +jakou péčí mam na zimu a podzim jdeme na to tak první je peče o moje rty já když nemam jelení loje nebo oleiček sem jako bez ruky a pořad se musím olizovat což je nepěkné můj miláček se stal    
tady je moje celá zbýrka na rty

tady jsou Nové co jsem si nedávno koupila

další olej

tady ty krabičky od labella mě uchvátily a sem snima spokojena a pokud  použily už od Maybelline novinku tak mi dejte vědět do komentářů jdeme dál
sčeho jsem nejvíce nadšená jsou krém od Balea mandlovým olejem a bambuckým máslem je úžasní krásně voní a je hydratovaní koupím si ho určitě znovu 
když chce té mít vlasy hydratované musíte o ně pečovat většinou si kupuji Else ale když sem vydělá v obchodě tuhle novinku musela sem jí mít pak napíšu recenzi

dále co tam měli byla promě novinka od Baleli máslo s vůní oříšku většinou si kupuji kakao ale to neměli tak sem vzala oříšek

dále co měli a můžete koupit v DM byl čistící kartáček na obličej + gel k tomu byl i  cenově dostupní


takhle vypadal zevnitř nemůžu se dočkat  až ho vyzkouším mělo dvě hlavice masážní a kartáček na pořádní pročištění obličeje doufám že se vám článek líbil a užívejte si zbytek dne pa vaše Berenike

2 komentáře:

Unknown řekl(a)...

Parádní článek, ty balzámky jsou úžasné :* a ten strojek na čištění vypadá zajímavě, už jsi ho zkoušela ? Jaký je ?

L řekl(a)...

Krásne úlovky. Ja mám od Nivei presne ten istý balzam v krabičke a tiež aj melónové Labello. Milujem ich ♥