sobota 2. května 2015

Den z mojí nej kamarádkou-Ahojky všem a hlavně krásný večer dneska vám chci napsat o své nejlepší kamarádce Paje a taky vám ukážu jaký jsme měli den .Víte Paju znám snad od 7 třídy poznaly jsme se na WC vešla sem dovnitř a Paja tam plakala u umyvadla jsem prostě taková že sem se musela zeptat copak se jí stalo její nej Kamarádka se od stěhovala takže zůstala sama najednou sem pochopila že nejsem jediná komu se odstěhovala Kamarádka najednou jsme si začaly povídat a zjistily jsme že máme stejné koníčky kosmetiku a knihy Paja je hodně chytrá já spíš byla že sem nebyla blba ale lína se učit Paja měla semnou velkou trpělivost co se týkalo učení doslova  a do písmene mě do toho do kopala hlavně dějepis prožívala sem sní Různa období její lásku ,jednou byla dokonce i Emo styl ale rychle jí to přešlo naše kamarádství je silné 8 let nikdy bych jí za nikoho nevyměnila je to skvěla Kamarádka je hodně prdlá a ukecaná  někoho takového kdo doplňuje můj život jasem docela klidný typ i když Paja bydlí v Budějovicích s přítelem naše přátelství je silné ona je na vysoké bude učitelka angličtiny (zrovna tenhle předmět nemam rada) já už pracuji sem zahradnice jsme dvojka jako Brno tady je par fotek zítra bude zase něco kosmetického tady je par fotek jak Pajuše vypadá a co vaše Kamarádka nebo Kamarád napište mi váš komentář.                                       
moje Paja


její výrobek

a naš karameloví šejk

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Beruško moje, Ty jsi největší poklad, který může člověk mít :* Mám Tě tolik ráda, naše přátelství nikdy neskončí :* jsi má nejlepší kamarádka na světě :*